poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Zakopane i nie tylko...

Wczoraj wróciłam z Zakopanego. Byłam tam tylko na weekend. Szkoda że tak krótko bo było super! Pod spodem dałam parę zdjęć ze szczytu Kasprowego Wierchu i z przejażdżki kolejka linową na górę i w dół.









Tutaj mam jeszcze zdjęcie Wielkiej Krokwi.


No i to by było na tyle z Zakopanego.


Teraz jestem na wakacjach u babci na wsi. Jest super! Codziennie spacery ze znajomymi, wyjście na Tymbarka XD Wszystko jest super ale byłoby lepiej gdyby jeszcze pogoda dopisała. Tu są zdjęcia pierwsze z sesji na stadionie ( :D ) trochę zamazane ale trudno. Drugie jest z sesji nad stawami a trzecie i czwarte z serii "w Tymbarku siła" XD





no i to by było na tyle. Nie wiem, może napisze jeszcze dzisiaj jak sie wydarz coś ciekawego a jak nie to na pewno jutro :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz